荒失失奇兵3

荒失失奇兵3

鄭裕玲(嘟姐)和鄭中基昨日出席動畫《荒失失奇兵3:歐洲逐個捉》發布會,已是第3次為該動畫配音的鄭中基坦言酬勞每集遞增。他透露稍後會和家人食飯慶祝囡囡1歲生日,並謂不會這麼快追多個。提到舊愛楊千嬅囝囝已出生,鄭中基表示已恭喜對方,但就無收到千嬅的雪茄蛋卷,他笑說:「等BB大啲,可以約埋見吓啲小朋友。」問他可會如陳慧琳找劉德華對親家一樣,也找千嬅對親家?他只謂要先找學校,笑言現在就要報定名。

  另外,嘟姐直言做過很多配音工作,但還是首次為動畫配音,笑言一日就配完,非常好賺,加上今次的角色是人類,不用扮卡通動物聲,但就第一次做奸角。

荒失失奇兵3:歐洲逐隻捉》(英文:Madagascar 3: Europe's Most Wanted),是一套於2012年6月8日北美和中國上映的夢工場動畫3D動畫電影,是《荒失失奇兵2》的續集。

話說第一集獅子阿力、斑馬馬提、河馬歌莉亞同長頸鹿邁文由紐約中央公園動物園走失,流落到荒失失奇兵;第二集信錯企鵝上錯機,搞到緊急空降非洲大草原;今次佢哋追蹤企鵝去到歐洲,除咗想向企鵝展開大報復,當然最想最想…就係返屋企!但係未返到屋企之前,呢班動物為咗唔想太引人注目,喺自認最叻做騷嘅獅子阿力帶領下,決定加入馬戲團掩飾身份。平時喺動物園食慣歎慣嘅佢哋,要霎時做出馬戲明星嘅高難度動作又得唔得?今年暑假,《荒失失奇兵3:歐洲逐隻捉》(Madagascar 3: Europe's Most Wanted )!